lørdag 16. august 2014

Random lørdagsinspirasjon

                            Bjurfors
                            Pernille Folcarelli
                      Bloomingville
                      Alvhem
                   Blood and champagne
                      Elle decoration
                      Muuto
                            Folcarelli
                             Iittala
                      Lady inspirasjonsblogg

Hei på deg på lørdagen, håper dagen din er fin. Deler noen inspirerende bilder fra bildesamlingen min med deg. Det finnes så mye fint og så mange flinke mennesker som en blir inspirert av der ute, jeg henter det meste av min inspirasjon fra nettet.

Nå blir det å finne fine høstbilder å inspireres av, for det er en kjennsgjerning at høsten står for døren. Koselige høsten med imnnekvelder og tente lys, fine farger i naturen, litt nytt både av klær og interiør - jeg bare gleder meg. Høsten er min favorittårstid.

Ha ei riktig fin helg, vi blogges!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar